Aktiviti d ujung minggu

Minggu nie aku x g mana. Lepak umah jer psl dh 2 minggu berturut-turut aku xde kat umah. Bz ngan wedding abg aku. Bukan aku buat ape pun, saje menyibukkan diri. Selalunya weekend aku memang x g mana pun. Td pepagi aku dh kuar. Konon nya nk g bekpes, tp sampai kat kedai tgk dh ada lauk aku pun bantai nasi campur. Jimat belanja tghari nie x pyh msk, x payah makan tghari. Skrg layan DVD. Nak tau cite ape?
V
V
V
V
V

Cuti-cuti Cinta

Ni pun tension aku tgk psl dok sangkut jer. Yealah, aku ni murah rezeki, DVD player tue kawan aku yg kc. dia awl2 dh bgtau, player tue sangkut2. Tp blh lah kalu takat nk layan x sampai tahap gian. Aku layan cd smbil makan keropok mee. Keropok ni cuma ada d jual kat Sarawak jer. Minggu lepas kawan aku balik kpg dia yg belikan. sedap tau. Mcm keropok Mamee tp lg garing. Nk ke? Kalu nak blh order. hehehehe... Ni r upenye.. aku sedar x sedar dh bantai 3 bungkus.
V
V
V
V
V


Mee Kering / Lee Fah Mee / Mamee

0 comments:

Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U