Kuala Lumpur International Book Fair 2011

Bermula 22 April hingga 1 Mei 2011 diadakan Kuala Lumpur International Book Fair 2011 (KLIBF 2011) bertempat di PWTC. Semalam pas keje aku pun ambik kesempatan pegi sana. Memang menarik r. Kena plak aku memang suka buku. Aku ada r beli novel sket. Ikutkan hati nak beli lagi banyak tp apakan daya. Bak kata pepatah " ukur baju di badan sendiri".

Semalam pun x pat nak ambik banyak gambar. Aku baru sampai booth pertama baru snap 2 keping gambar batt dah tet..tet.... Maklum r ambik gambar guna hp jer. xpat nak tunjuk suasana kat sana. Xpe r aku tunjuk gambar buku yang dibeli jer. Kalu ada rezeki esok atau lusa bleh g lg. Pameran abis hari Isnin.

Booth Creative Interprise
D zaman sekolah dulu buku diaorang r yg aku layan.
Diantara buku yang terlaris.
Aku beli buku ni sbb nk dptkan signature penulis dia yg kebetulan ada kat c2.
Tp novel tulisan dia mmg best. X rugi beli.
Booth MOY Publication mmg dpt sambutan.
Tgk stok mjlh dia cecah bumbung booth.
Nak tau apa yg laku sangat??
Beli paperbag RM5.00.
Dpt 2 buku keluaran MOY Publication.
Tp yg dh expired nye lah.
 Target utama paperbag jer.
Ni konpom2 bukan aku beli ek.
Ni yang aku beli.
Tp antara semua buku yang paling aku suka mestilah ni:

t
t
a
a
a
a
a
a
r
r
r
r
a
a
a
a
a
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My pebret Dr M
A Doctor In The House
Minggu lepas Tun ada dtg kat pesta buku ni. Sapa beli buku dia akan tandatangan.
Time tue aku x pg plak. Hwwwuuuuuaaaa.... Xde rezeki.

0 comments:

Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U