Kau Milikku


Salah satu hobi aku di masa lapang adalah membaca. Bila masuk kedai buku x sah kalau aku x membeli buku. Aku paling suka baca novel. Dulu aku suka novel terbitan Creative, pastu aku beralih arah kat novel terbitan Alaf 21. Sekarang plak aku baru berjinak-jinak dengan novel terbitan Kaki Novel. Novel terbitan diaorang yang pertama aku baca bertajuk Lovin' You, penulis dia Haruno Hana. Nama cam orang Jepun xpun Korea. Tp penulis sebenarnya berbangsa Melayu. Muda lg orangnya, tp berbakat besar. Cite dia pun ala2 drama Korea "Boys Over Flowers". Tp novel dia memang best. Kelakar gile. Semenjak tue aku jatuh cinta kat buku terbitan Kaki Novel.


Lovin' You
Penulis: Haruno Hana

Buku Kau Milikku nie baru nak baca. Plastik pun x buka lg. Dh sebulan aku beli, tp sebab masa tue aku beli 4 novel skrg baru lah turn novel ni plak. Penulis dia Aisha Hamza. Entry yg akan dtg aku cite sket pasal novel tue. Tu pun tunggu aku dh abis baca.


Kau Milikku
Penulis: Aisha Hamza


Selamat berhujung minggu untuk semua.


0 comments:

Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U