Bermula di sini

Eloww….. Camner aku tetiba blh berblog plak. Sebenarnya dah banyak blog yg aku wujudkan tp sume x aktif. Pastu bila nak login segala password aku dh lupe. Pastu daftar balik, ni ntah yg ke berapa. Asalnya aku tlg member buat blog utk produk dia. Aku bukan pandai pun, tp dia lg x pandai. Jd aku wujudkan 1 utk dia (Easzyshopper.blogspot.com) pastu aku suh r dia apdet sendiri. Tp sampai sudah pun aku tgk sama jer. Sume benda yg ada dlm tue, sume yg aku wujudkan dulu. X tau r dia mmg mls nak apdet @ x reti nk update. Neway produk yg dia promote tue bagus tau.
(minyak kelapa dara brand Catalyst). Aku pun guna skrg. Tp baru lg r x smpai sebulan pun. Tu pun kurang disiplin. Kejap makan kejap lupe. Tp testimoni dr member yg dh ambik kata baik. Kurangkan kegugran rambut r, muka kurang berminyak r, hilangkan jerawar r. Tue yg aku pun tepengaruh. Hrp2 nye kat aku pun berkesan ek.

0 comments:

Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U